SEMINAR: Praktična primjena poreznih i računovodstvenih propisa

SEMINAR – Kontinuirana edukacija tehničara, računovođa i revizora

Seminar u organizaciji FEB dd se  priznaje kao kontinuirana edukacija certificiranih tehničara, računovođa i ovlaštenih revizora i upisuje u evidencijske knjižice kao 7 bodova.

 

  • seminar novembar 2014PRAKTIČNA PRIMJENA POREZNIH I RAČUNOVODSTVENIH PROPISA
    • PDV TRETMAN USLUGA
    • ZASTARA I OTPIS SPECIFIČNIH POTRAŽIVANJA I OBAVEZA
    • KAKO EFIKASNO I PROFESIONALNO ORGANIZOVATI RAČUNOVODSTVO U DRUŠTVU?
    • OBAVEZA PRIMJENE ZAKONA IZ OBLASTI ZAŠTITE OKOLIŠA

.

MOSTAR 17.11.2014., Hotel Ero

BIHAĆ 18.11.2014., Hotel Park

TUZLA 19.11.2014., Hotel Tuzla

ZENICA 20.11.2014., Hotel Zenica

SARAJEVO 21.11.2014., UNITIC Amfiteatar

 

CILJ SEMINARA

seminarnaslovnaNovembarski seminar u organizaciji FEB-a ima za cilj da učesnicima ponudi odgovore na mnoge dileme vezane za primjenu poreznih i računovodstvenih propisa.

Svjedoci smo niza nepravilnosti kod načina evidentiranja i praćenja prometa usluga. Inspektori pri kontrolama posebnu pažnju obraćaju na porezni tretman usluga, te ćemo detaljno pojasniti PDV tretman usluga, sa aspekta primaoca i davaoca usluge.

Struktura potraživanja i obaveza je šarolika, a naš cilj jeste da rješavanje nedoumica i dilema nastalih riješimo na što lakši način. Usaglašavanje, zastara, otpis, sve su to radnje koje zahtijevaju značajnu pažnju i znanje.

Zbog različitog postupanja poreskih inspektora jedna od tema na ovom seminaru je u vezi sa poreznim i računovodstvenim tretmanom zajmova i kredita sa posebnim osvrtom na problematiku pozajmica, počev od pravilnog knjiženja, tretmana kamate i koristi, transfernih cijena, oprosta pozajmice i dr.

S obzirom na česte dileme i pitanja u praksi o načinu organizovanja računovodstva (interno i eksterno računovodstvo), računovodstvene agencije kao obrta, pravnog lica, slobodnog zanimanja potrebno je pojasniti određena pitanja vezana za (ne)mogućnosti registracije djelatnosti kao osnovne, dopunske ili dodatne djelatnosti, rada po ugovoru o djelu itd.

Računovodstvo neminovno prati i trendove u informacionim tehnologijama, pa stoga ovaj put želimo da ukažemo na značajne mogućnosti uštede, povećanje efikasnosti i profesionalnosti njihovom ispravnom upotrebom, naročito sa aspekta pohrane, čuvanja i zaštite podataka u slučajevima elementarnih nepogoda, krađe i sl.

Skrećemo pažnju na zakonsku obavezu primjene propisa iz oblasti zaštite okoliša sa posebnim akcentom na obveznike plaćanja, način izvještavanja i sankcije. U tu svrhu će i predstavnici ovlaštenog operatera za sistem upravljanja ambalažom i ambalažnim otpadom ponuditi odgovore i dati rješenja vezana za probleme kod primjene „ekoloških“ zakona.

.

PROGRAM

PDV TRETMAN USLUGA

  • Šta se sve smatra prometom usluga?
  • Korištenje usluga u vanposlovne svrhe
  • Nastanak porezne obaveze na pružanje usluga
  • Usluge povezane sa uvozom/izvozom dobara
  • Prefatkurisanje troškova usluga
  • Oporezivanje usluga u skladu sa članom 15. Zakona o PDV-u
  • Mjesto prometa usluga
  • Usluge primljene od stranih lica
  • Praktična primjena Instrukcije o postupanju pri podnošenju PDV prijave primaoca usluge od lica koje nema sjedište u BiH
  • Obaveza evidentiranje konta 273 i 474 – PDV obračunat na usluge stranih lica
  • Konta 273 i 474 kroz PDV i DPDV prijavu
  • Usluge izvršene stranim licima koje nisu oporezive (potrebna dokumentacija za dokazivanje oslobađanja)
  • Obaveza neobveznika za obračun PDV-a na primljene usluge

 ZASTARA I OTPIS SPECIFIČNIH POTRAŽIVANJA I OBAVEZA

  • Zastara potraživanja i obaveza, rokovi i mogućnost otpisa
  • Potraživanja i obaveze od subjekata koji su poslovali na područjima ugroženim poplavama
  • Potraživanja i obaveze od subjekata koji su u postupku stečaja i likvidacije
  • Potraživanja po osnovu kamata, penala i šteta
  • Obračun potraživanja po osnovu kamata
  • Otpis knjižene obaveze po osnovu kamata na javne prihode koje su otpisane – odbitna stavka u Poreznom bilansu, da ili ne?
  • Potraživanja od zaposlenika, potraživanja od „bivših“ zaposlenika, da li je otpis oporeziv ili ne?
  • Ukidanje obaveze po osnovu rezervisanja za rashode koji nisu porezno priznati u Poreznom bilansu
  • Zajmovi i krediti
    • Dati i primljeni zajmovi i krediti – računovodstveni aspekt
    • Ugovaranje kamate prilikom pozajmiljivanja pravnim i fizičkim licima
    • Pozajmice zaposlenicima i kamatna stopa 10,03%
    • Tretman i knjiženje beskamatne pozajmice i koristi zaposlenika
    • Povezana lica i transferne cijene vs porezni bilans
    • Otpis pozajmica u odnosima sa (ne)povezanim licima
    • Pozajmice u naturi – PDV tretman

 KAKO EFIKASNO I PROFESIONALNO ORGANIZOVATI RAČUNOVODSTVO U DRUŠTVU?

  • Kako organizovati računovodstvenu službu?
  • Ko i šta može raditi u finansijsko – računovodstvenoj službi?
  • Interno vs eksterno organizovano računovodstvo – uslovi sa aspekta Zakona o računovodstvu
  • Računovodstvena djelatnost: osnovna, dopunska ili dodatna djelatnost – dileme?
  • Mogu li se računovodstveni poslovi raditi po osnovu Ugovora o djelu?
  • Posljedice za pravna lica i računovođe koji su angažovani „na crno“
  • Obavljanje računovodstvene, revizijske i srodnih djelatnosti u jednom društvu
  • Ugovor o obavljanju računovodstvenih poslova, sadržaj i problemi u praksi i posljedice neadekvatno sačinjenog ugovora
  • Pojašnjenje primjera Ugovora o obavljanju računovodstvenih poslova
  • Dokumentacija u računovodstvu – sačinjavanje, vrsta, nadležnosti i podjela prava
  • Kako uštediti drugačijom organizacijom računovodstva i biti efikasniji i profesionalniji računovođa?
  • Povratna informacija od klijenta?
  • Obrada dokumentacija – podjela prava
  • Elektronska obrada dokumentacije – gdje se pohranjuju podaci?
  • Značaj IT infrastrukture i integracija u računovodstvu
  • Sigurnost podataka (pohrana, arhiviranje, prenošenje, geosigurnost), da li je obezbijeđena?
  • Sigurnost slanja dokumentacije (lično, poštom, internetom,…) je li obezbijeđena?
  • Šta se dešava kada nam podaci iz računovodstva „nestanu“? Kako ih „vratiti“?

 OBAVEZA PRIMJENE ZAKONA IZ OBLASTI ZAŠTITE OKOLIŠA

  • Pravilnik o upravljanju ambalažom i ambalažnim otpadom
    • Zakonski obveznici
    • Vrste ambalaže
    • Obaveze, aktivnosti i izvještavanje ovlaštenih operatera
    • Naknade i kaznene odredbe
  • Uredba o naknadama za plastične kese tregerice
    • Obveznici plaćanja naknade
    • Visina i način obračuna i plaćanja naknade
    • Evidencija i izvještavanje (obrazac PK-1)
    • Kaznene odredbe

OSTALE AKTUELNOSTI

PITANJA, ODGOVORI I DISKUSIJA

INFORMACIJE O SEMINARU

NAKNADA:
Za pretplatnike časopisa                       100,00 KM
Za ostale učesnike sa materijalom          120,00 KM
Za učesnike bez materijala                     80,00 KM

U CIJENU SU URAČUNATI:
Materijal za seminar – Priručnik
Pribor za pisanje

PLAĆANJE:
Raiffeisen bank d.d. Sarajevo   1610000063300077
Union banka d.d. Sarajevo      1020290000002288
Nova banka A.D.                   5550050000940673
UniCredit bank d.d. Mostar      3389002207884134
ili u gotovini na samom seminaru

POČETAK RADA SEMINARA U 9,30 SATI
Sve potrebne informacije infomacije na telefone:
033/ 21 58 02, 21 48 74, 21 07 14