SEMINAR: Godišnji obračun i porezne prijave za 2014. godinu

SEMINAR – Kontinuirana edukacija tehničara, računovođa i revizora

Seminar u organizaciji FEB dd se  priznaje kao kontinuirana edukacija certificiranih tehničara, računovođa i ovlaštenih revizora i upisuje u evidencijske knjižice kao 7 bodova.

.

poziv januar 2015GODIŠNJI OBRAČUN I POREZNE PRIJAVE ZA 2014.

  • GODIŠNJI OBRAČUN I POREZNE PRIJAVE
  • NOVI PROPISI IZ OBLASTI BUDŽETA
  • SPECIFIČNOSTI U TRGOVINI
  • POREZ PO ODBITKU
  • AKTUELNOSTI IZ PRAKSE

 

MOSTAR, 19.01.2015., Hotel Ero

ZENICA, 20.01.2015., Hotel Zenica

SARAJEVO, 21.01.2015., UNITIC Amfiteatar

TUZLA, 22.01.2015., Hotel Tuzla

BIHAĆ, 23.01.2015., Hotel Park

.

PROGRAM

 

GODIŠNJI OBRAČUN ZA 2014. GODINU

  • Obveznici, obrasci i rokovi
  • Obavještenje AFIP-a o  plaćanju naknade pri predaji izvještaja
  • Odluke koje se prilažu uz finansijske izvještaje
  • Ovjera i kontrola ovjere finansijskih izvještaja od strane nadležnih institucija
  • Knjiženje i radnje koje prethode izradi finansijskih izvještaja
  • Ispravke grešaka i događaji nakon datuma bilansa
  • Objašnjenja za pravilno popunjavanje obrazaca: Bilans stanja, Bilans uspjeha, Izvještaj o gotovinskim tokovima, Izvještaj o promjenama na kapitalu, Zabilješke
  • Specifičnosti utvrđivanja prihoda (donacije, kamate, dividende…)
  • Uticaj razgraničenja i rezervisanja na poslovni rezultat
  • Razlika između razgraničenja i rezervisanja
  • Porezno priznata rezervisanja
  • Oprihodovanje neiskorištenih rezervisanja
  • Utvrđivanje finansijskog rezultata
  • Utvrđivanje sveobuhvatne dobiti
  • Isplata dobiti / pokriće gubitka
  • Obračuni posebnih naknada i članarina
    • Šume, vodne naknade, turističke zajednice, komore,  nesreće

SPECIFIČNOSTI U TRGOVINI

  • Utvrđivanje nabavne, prodajne i planske vrijednosti zaliha
  • Avansi i obaveza ispostavljanja avansne fakture
  • Knjiženje avansne fakture, različiti pristupi u praksi
  • Šta sa avansima koji se dugo nalaze na pozicijama potraživanja i obaveza?
  • Zalihe u tuđem skladištu i komisionu, specifičnosti evidentiranja
  • Usluge kao zaliha – obaveza evidentiranja prema MRS 2 – Zalihe
  • Posredovanja – trgovinska usluga i kako je evidentirati?
  • Obavezne evidencije i poslovne knjige u trgovini  i trgovinskim uslugama
  • Šta je sve,  a šta nije trgovinska usluga?
  • Količinski i finansijski rabat – razlike u knjiženjima
  • Rabat pri prodaji vs naknadni rabat
  • Specifičnost evidentiranja rabata u maloprodaji
  • Bonusi, gratis roba, potrošačke kartice – specifičnosti evidentiranja

GODIŠNJI OBRAČUN BUDŽETA I BUDŽETSKIH KORISNIKA

  • Sačinjavanje finansijskih izvještaja  za 2014.
    • Račun prihoda i rashoda
    • Bilans stanja
    • Izvještaj o novčanim tokovima
    • Izvještaj o kapitalnim izdacima i finansiranju
    • Godišnji izvještaj o izvršenju budžeta
    • Pomoćni  obrasci („A“ – „C“)

NOVI PROPISI IZ OBLASTI BUDŽETA

  • Primjena nove Uredbe o računovodstvu sa osvrtom na „staru“ Uredbu
  • Primjena novog Pravilnika o knjigovodstvu  i kontnog plana sa osvrtom na „stari“ Pravilnik
  • Knjiženje transfernih davanja/primanja
  • Kako primijeniti klasifikaciju vladinih funkcija u FBIH –  Funkcionalna klasifikacija (COFOG)
  • Fiskalna odgovornost i budžetski korisnici
  • Interna akata budžetskih korisnika
  • Priprema dokumentacije za internu i eksternu reviziju
  • Uvođenje strateškog planiranja kod budžetskih korisnika

POREZNE PRIJAVE ZA 2014.

  • Utvrđivanje poreznih prijava po vrstama i rokovi
  • Usklađivanje  OLP evidencija sa GIP – 1022  i sačinjavanje i podnošenje GIP-1022
  • Pripreme za godišnje porezne prijave

ISKUSTVA I PROBLEMI  U VEZI SA POPUNJAVANJEM POREZNIH PRIJAVA

  • Lični odbici i porezna kartica
  • Usaglašavanje i kontrola svih podataka iz poreznih prijava
  • Mjesečne prijave MIP-1023 i PMIP-1024
  • Primjeri dostavljanje PMIP 1024  prije i poslije podnošenja  MIP 1023
  • Problemi kod prijave i podnošenja mjesečnih i godišnjih poreznih prijava za zaposlenika iz drugog entiteta

POREZ PO ODBITKU

  • (Ne)obaveza obračuna poreza po odbitku
  • Osnovica za obračun poreza po odbitku
  • Oporezivanje poreza po odbitku na vlastiti teret
  • Obustava poreza po odbitku za nabavku softvera- mišljenje FMF
  • Oporeziva isplata dividende
  • Praktični prikaz prijavljivanja poreza po odbitku (P-OD obrazac)
  • Porez po odbitku porezno (ne)priznat rashod
  • Postupanja pri postojanju potpisanog ugovora o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja
  • Praktičan prikaz „čitanja“ međudržavnog ugovora

AKTUALNE IZMJENE PROPISA

  • Registracija podružnica domaćih i stranih pravnih lica
  • Izmjene Pravilnika o dodjeljivanju ID brojeva i poreznoj registraciji
    • Razvrstavanje poslovnih subjekata prema klasifikaciji djelatnosti
    • Šta se podrazumijeva pod poslovnom jedinicom nerezidenta?
    • Potrebna dokumentacija za registraciju PJ nerezidenta
    • Slučajevi podnošenje Zahtjeva za odjavu iz registra
    • Novi obrazac prijave za registraciju

DRUGE AKTUELNOSTI IZ PRAKSE

  • Aktuelnosti u primjeni Zakona o zapošljavanju invalidnih lica
    • Uspostavljanje i vođenje evidencije o zaposlenim osobama sa invaliditetom
    • Način izvještavanja rokovi dostavljanja izvještaja Fondu
  • Taksa na naftne derivate – problemi praktične primjene
  • Skidanje određene grupe korisnika sa evidencije Zavoda za zapošljavanje

DISKUSIJA I ODGOVORI NA PITANJA

 

INFORMACIJE O SEMINARU

PREDAVAČI:
Sanela Agačević                 Fuad Balta
Elma Peštović                     Denis Zukić
Mirna Pajević

 

NAPOMENA:
Predavanja za budžet će se održati u zasebnoj sali

NAKNADA:
Za pretplatnike časopisa                       120,00 KM
Za ostale učesnike sa materijalom          150,00 KM
Za učesnike bez materijala                   100,00 KM

U CIJENU SU URAČUNATI:
Materijal za seminar – Priručnik
Komplet obrazaca za godišnji obračun
Pribor za pisanje

PLAĆANJE:
Raiffeisen bank d.d. Sarajevo   1610000063300077
Union banka d.d. Sarajevo      1020290000002288
Nova banka A.D.                   5550050000940673
UniCredit bank d.d. Mostar      3389002207884134
ili u gotovini na samom seminaru

POČETAK RADA SEMINARA U 9,30 SATI
Sve potrebne informacije infomacije na telefone:
033/ 21 58 02, 21 48 74, 21 07 14